Ways to Make Money Online from the comfort of your own home||اپنے گھر کے آرام سے آن لائن پیسہ کمانے کے طریقے

اپنے گھر کے آرام سے آن لائن پیسہ کمانے کے 19 طریقے

معیشت غیر متوقع ہوسکتی ہے۔ ایک قابل بھروسہ ملازمت یا قائم شدہ کاروبار دونوں کی خراب معیشت میں ان کی کمی ہو سکتی ہے۔ لیکن جب آپ کو واقعات کے غیر متوقع موڑ کا سامنا کرنا پڑتا ہے، تو ہمیشہ دوسرے ذریعہ سے پیسہ کمانے کا ایک طریقہ ہوتا ہے۔ پھر ایسے حالات ہیں جہاں آپ ایک ہی ملازمت کے ساتھ مستحکم اور مضبوط مالی زندگی کے متحمل نہیں ہو سکتے۔ آج کی معیشت میں، خاص طور پر پاکستان میں، پارٹ ٹائم آمدنی کا ذریعہ ہونا یا اپنے گھر کے آرام سے آن لائن پیسہ کمانا ایک بہترین تجویز ہے۔

چاہے آپ کے پاس ان دنوں نوکری نہیں ہے، یا آپ ایک گھریلو خاتون ہیں جو باہر جا کر اپنے خاندان کے لیے کمانے کے قابل نہیں ہیں یا آپ ایک گریجویٹ ہو سکتے ہیں جو انٹرن شپ کی تلاش میں ہو یا صرف ایک طالب علم ہو جو کہ آپ کے لیے ادائیگی کرنا چاہتا ہو۔ تعلیم. کچھ لوگوں کے لیے، آن لائن پیسہ کمانا مالیاتی خلا کو پُر کرنے کے برابر ہو سکتا ہے یا میرے جیسے کسی کے لیے آن لائن ملازمت کا ہونا ایک کیریئر ہے۔

پاکستان کو دنیا بھر میں دستیاب سب سے سستے مزدوروں میں شمار کیا جاتا ہے جس کی آبادی انگریزی بول سکتی ہے۔ بھارت بھی اس فہرست میں شامل ہے۔ US، UK، آسٹریلیا اور کینیڈا میں کاروبار کال سینٹر کی نوکریوں کے لیے نئے گریجویٹس کو آؤٹ سورس کرتے ہیں اور ایسے تجربہ کار پیشہ ور افراد کی تلاش کرتے ہیں جو ایک چھوٹا کاروبار قائم کرنے کے لیے تیار ہوں۔


آپ کو شروع کرنے کی کیا ضرورت ہے۔

بہت صبر آن لائن آمدنی آسان ہے، لیکن اچھی خاصی رقم کمانا بعض اوقات مشکل ہو سکتا ہے۔ کچھ مہینے واقعی اچھے ہو سکتے ہیں اور کچھ ٹھیک ہو سکتے ہیں۔

آپ کو کمپیوٹر اور انٹرنیٹ کے بارے میں کچھ علم ہونا چاہیے۔ اگر آپ کے پاس کمپیوٹر چلانے یا انٹرنیٹ کے کام کرنے کا بنیادی علم نہیں ہے تو آپ کے پاس آن لائن کمائی کا مستحکم ذریعہ نہیں ہو سکتا۔

آپ کو کم از کم بنیادی سطح پر انگریزی سمجھنی چاہیے۔ انگریزی مواصلات میں مہارت حاصل کرنا ہمیشہ ایک پلس ہوتا ہے۔

مستقل مزاجی اور محنت۔ آن لائن کمانا آسان ہو سکتا ہے، لیکن مالی بہاؤ کو برقرار رکھنے کے لیے کام میں مستقل مزاجی اور ایک ایسا رویہ درکار ہوتا ہے جو سخت محنت کا نعرہ لگائے۔

آن لائن پیسہ کمانے کے طریقے

میں پچھلے 5+ سالوں سے اس صنعت میں ہوں۔ میری اونچ نیچ تھی، دھوکہ دہی کرنے والوں سے نمٹا، کچھ معمولی نقصانات سے گزرا اور کبھی کبھی مجھے آن لائن کام کرنے کے حیرت انگیز تجربات ہوئے۔ اگر آپ گھر بیٹھے آن لائن پیسہ کمانا چاہتے ہیں تو میں ان طریقوں کی فہرست شیئر کر رہا ہوں جو مفید ثابت ہو سکتے ہیں۔ میں نے ان میں سے زیادہ تر طریقے آزمائے ہیں یا اپنے دوستوں کو ان سے منافع کماتے ہوئے دیکھا ہے۔ پاکستانی طلباء کے لیے یہ بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں اگر وہ اپنی پڑھائی کے ساتھ ساتھ پارٹ ٹائم یا کل وقتی کیریئر بنانا چاہتے ہیں۔ میں نے انہیں بنیادی سطح سے پیشہ ورانہ سطح کی آن لائن ملازمتوں تک ترتیب دیا ہے۔

بلاگنگ

 پہلی چیزیں پہلے آپ کس چیز کے بارے میں سب سے زیادہ پرجوش ہیں؟ کبھی بھی ایسا بلاگ شروع نہ کریں جس میں بعد میں آپ کی دلچسپی ختم ہو جائے۔ آپ کو اپنا بلاگ شروع کرنے کے لیے انگریزی میں مواصلات کی بہترین مہارت کی ضرورت ہے۔ یہ خبروں سے متعلق بلاگ، یا پروڈکٹ/سروس کا جائزہ یا مشہور شخصیت کا بلاگ ہو سکتا ہے۔ نوکریاں، مضحکہ خیز تصاویر/ویڈیوز پوسٹ کریں، تازہ ترین رجحانات یا ٹیکنالوجی اپ ڈیٹس کے بارے میں لکھیں۔ پچ پوائنٹ یہ ہے کہ آپ اچھے خیالات کے بارے میں بلاگنگ کر رہے ہیں۔ سرقہ سے دور رہیں۔ حوصلہ افزائی کریں لیکن دوسری سائٹوں سے مواد کاپی نہ کریں۔ اپنے بلاگ پر اشتہارات لگانے اور کمانا شروع کرنے کے لیے گوگل ایڈسینس یا انفو لنکس کا استعمال کریں۔ جلدی نہ کریں اور 3-4 ماہ تک انتظار کریں جب تک کہ زائرین کی تعداد روزانہ 1000 سے زیادہ نہ ہوجائے۔ جب آپ اپنے ہدف تک پہنچ جاتے ہیں تو پیسہ آنا شروع ہوجاتا ہے۔ آپ ہماری مکمل گائیڈ دیکھ سکتے ہیں کہ تقریباً بغیر کسی کوشش کے ورڈپریس بلاگ کیسے ترتیب دیا جائے۔

ڈیٹا انٹری کے ذریعے کمائیں

 ڈیٹا انٹری کو ان سب سے بڑی مہارتوں میں شمار کیا جاتا ہے جن سے آپ آن لائن پیسہ کما سکتے ہیں۔ پروجیکٹ کے حجم کے لحاظ سے یہ آن لائن دستیاب سب سے اوپر نوکریوں کے طور پر بھی درج ہے۔ یہ سب ٹائپنگ کے بارے میں ہے اور آپ کو کام کرنے کے لیے انگریزی اور کمپیوٹر کی کچھ بنیادی مہارتوں کی ضرورت ہو سکتی ہے۔ ڈیٹا انٹری کی نوکریوں میں آپ کا بہت زیادہ وقت لگتا ہے۔ کچھ معتبر ذرائع فری لانس، Fiverr اور Upwork (سابقہ Odesk) ہو سکتے ہیں۔

مارکیٹ ریسرچ گروپس کا حصہ بنیں

مارکیٹ ریسرچ پاکستان میں ایڈورٹائزنگ ایجنسی کی روٹی اور مکھن کی طرح ہے۔ کچھ مقامی یا بڑی کمپنیوں یا ریسرچ ایجنسیوں سے رابطہ کریں اور فوکسڈ گروپس کا حصہ بنیں۔ آپ کو اندازہ نہیں ہے کہ وہ آپ کی رائے کی کتنی قدر کرتے ہیں۔

سروے کے کچھ فارم پُر کریں

فوکسڈ گروپس کی طرح، سروے ریسرچ اپنی آراء فراہم کرکے آن لائن پیسہ کمانے کا ایک اور ذریعہ ہے۔ وہ سروے مصنوعات/خدمات یا تعلیمی تحقیقی فارموں سے متعلق ہو سکتے ہیں۔

پروڈکٹس/سروسز کا حوالہ دیں اور ادائیگی حاصل کریں

 ریفرلز میں حصہ لے کر آن لائن پیسے کمائیں۔ بونس کے ساتھ اچھی آمدنی بھی حاصل کی جا سکتی ہے اگر آپ کے پاس لوگوں کا مضبوط نیٹ ورک ہے اور آپ کسی ایسے شخص کو جانتے ہیں جو کام کے لیے بالکل فٹ ہو سکتا ہے۔

کبھی فوٹو بیچنے کے بارے میں سوچا

 یہ کام کرنے کے لیے آپ کو مشہور ٹپو جویری بننے کی ضرورت نہیں ہے۔ بعض اوقات انتہائی عام یا غیر معمولی چیزوں سے تصویر چھوٹ جاتی ہے جیسے کافی کے کپ، سڑک کے نشانات وغیرہ۔ آپ یہ تصاویر مختلف سائٹس  Shutterstock یا iStockPhoto پر جمع کروا سکتے ہیں۔

اپنی فوٹو سے پیسے کمائیں

جائزہ لینے والے بنیں

 اکثر ہم ایک ریستوراں میں کھاتے ہیں اور کہتے ہیں 'اوہ مائی، یہ میں نے سب سے زیادہ ذائقہ دار چیز کھایا' یا اسمارٹ فون استعمال کرتے وقت آپ کہتے ہیں کہ 'مجھے پسند ہے کہ کیمرہ کیسے کام کرتا ہے'۔ ایسی متعدد ویب سائٹیں ہیں جو اصل میں آپ کو مصنوعات کا جائزہ لینے کے لیے ادائیگی کرتی ہیں۔ کچھ لوگ آپ کو کئی جائزہ سائٹس پر اپنے پروڈکٹس/سروسز کا جائزہ لینے کے لیے رکھ سکتے ہیں۔ سب سے مشہور ویب سائٹس میں ایمیزون اور ای بے شامل ہیں۔

ٹریول ایجنٹ بنیں

 نہیں، ایسا کرنے کے لیے آپ کو دفتر میں نہیں بیٹھنا پڑے گا۔ آپ اپنے گھر سے گاہکوں کو ٹکٹ بک کر سکتے ہیں اور بیچ سکتے ہیں۔ میں ایک ٹریول اینڈ ٹور کمپنی کے لیے کام کرتا تھا جو سیلز لوگوں کی خدمات حاصل کرتی ہے اور انہیں گھر سے کام کرنے دیتی ہے۔ سب کے بعد، آپ کو صرف آن لائن ٹکٹ فروخت کرنے کی ضرورت ہے

فنون اور دستکاری

 پتھر یا کروشیٹ سے زیورات بنانا پسند کرتے ہیں؟ کیا آپ ایک چالاک شخص ہیں؟ یا پینٹنگز بنانے میں کچھ دلچسپی ہے؟ کسی بھی طرح سے، آپ گھر پر چیزیں بنا سکتے ہیں اور انہیں ، فیس بک یا انسٹاگرام میں نئے باس کے ذریعے آن لائن فروخت کر سکتے ہیں۔

ٹیلی مارکیٹنگ

 کیا آپ سیلز میں اچھے ہیں اور امریکہ، آئرلینڈ یا برطانیہ کے لوگوں سے ان کی مادری زبان میں بات چیت کر سکتے ہیں؟ تب آپ کے لیے ٹیلی مارکیٹنگ صحیح کام ہو سکتی ہے۔ آپ جیسے وسائل کی تلاش میں کمپنیوں تک پہنچیں اور ان کی مصنوعات اور خدمات فروخت کریں، چاہے وہ کال ہو یا آن لائن چیٹ۔ اپنے ماہانہ اہداف کو پورا کریں اور بنیادی تنخواہ کے ساتھ سیلز کمیشن حاصل کریں۔ ماہانہ پچاس ہزار روپے سے ایک لاکھ تک کمائیں۔

فری لانسنگ

 بلاگنگ کا بہترین متبادل فری لانسنگ ہے۔ فری لانسر اور ایلنس جیسی سائٹیں ملازمت کی متعدد پوسٹنگ فراہم کرتی ہیں جن میں سے آپ انتخاب کر سکتے ہیں۔ مضامین اور تعلیمی رپورٹیں لکھنے سے لے کر ویب سائٹس ڈیزائن کرنے، سرچ انجنوں پر مطلوبہ الفاظ کو بہتر بنانے، کوڈنگ اور موبائل ایپس بنانے تک۔ پاکستان میں، روزی، برائٹ اسپائر، بیروزگار، مستکبل، ہر کیرئیر جیسی سرفہرست ویب سائٹس آجروں اور ٹیلنٹ کو ایک ساتھ لا رہی ہیں تاکہ وہ کام کر سکیں جس کی ضرورت ہے۔

پبلشنگ ہاؤس کے لیے کام

 گھریلو خواتین اور خواتین کے لیے بہترین آپشن جو ان کے لیے اپنے کیریئر کو فروغ دینا چاہتے ہیں۔ DAWN، Tribune، TheNews اور TechJuice جیسے نیوز پبلشنگ ہاؤسز ہمیشہ ایسے باصلاحیت مصنفین کی تلاش میں رہتے ہیں جن کے پاس تخلیقی تحریروں کا جذبہ ہو۔ اپنا پروفائل بنائیں اور آج ہی اپلائی کریں۔

اکیڈمک رائٹ اپس

 کیا آپ جانتے ہیں کہ پوری دنیا کے طلباء اپنے اسائنمنٹس اور تھیسس پروجیکٹس پر کام کرنے کے لیے لوگوں کو ملازمت پر رکھتے ہیں؟ کیا آپ نے حال ہی میں گریجویشن کیا ہے یا بزنس ایڈمنسٹریشن کیا ہے؟ آپ ان طلباء کی مدد کیوں نہیں کرتے اور پیسے بھی کماتے ہیں؟ ان میں سے کچھ طلباء فی اسائنمنٹ دس ہزار روپے ادا کرنے کو تیار ہیں۔ اپنی تحریری صلاحیتوں کو پالش کریں اور شروع کریں۔

اکاؤنٹس کنسلٹنٹ بنیں

 ہمارے پاس پاکستان میں بی کام اور ایم بی اے ڈگری ہولڈرز کی تعداد ہے۔ اور اب اے سی سی اے میں طلباء کی بڑی تعداد ہے۔ ہر کسی کو پاکستان میں بہترین فرموں کے ساتھ کام کرنے کی اجازت نہیں ہے۔ تو کیوں نہ ان مہارتوں کو آن لائن استعمال کریں اور گھر بیٹھے پیسے کمائیں۔ مینیجرز کو مشورہ دیں کہ ان کے اکاؤنٹس کو کیسے منظم کیا جائے، اور کیش فلو کو بہتر رکھا جائے۔ آپ کسی دوسرے شعبے میں بھی مشیر بن سکتے ہیں جس میں آپ ماہر ہیں۔

ویڈیو ٹیوٹوریلز

 آپ مارکیٹ میں موجود تقریباً کسی بھی جگہ پر پروفیشنل یوٹیوبر بن سکتے ہیں۔ پڑھانے والے مضامین سے لے کر جو آپ کو پسند ہیں ان پروڈکٹس کے جائزے بنانے تک، آپ ہر طرح کے مضامین پر ویڈیوز بنا سکتے ہیں!

ملحق مارکیٹنگ

 ایک بار جب آپ کے پاس اچھا بلاگ تیار ہو جاتا ہے، تو آپ کسی کے ساتھ ملحق نیٹ ورک یا ملحقہ شراکت داری میں بھی شامل ہو سکتے ہیں (مثال کے طور پر، ایمازون) اور جب بھی کسی کو کسی لنک پر ری ڈائریکٹ کیا جائے اور آپ کے بلاگ کے ذریعے کوئی پروڈکٹ خریدے تو آپ پیسہ کما سکتے ہیں۔

ویب سائٹ ڈیزائن کریں

 اگر آپ پیشے کے لحاظ سے پہلے سے ڈیزائنر ہیں یا آپ پیشہ ورانہ ویب سائٹ ڈیزائننگ سیکھنے کے لیے مختصر کورسز کے لیے آسانی سے اندراج کر سکتے ہیں۔ کسی بھی طرح سے آپ گھر سے آمدنی حاصل کرنے کا موقع پیدا کر سکتے ہیں۔ چھوٹی اور کارپوریٹ سطح کی دونوں کمپنیاں اپنے لوگو اور ویب سائٹس پر کام کرنے کے لیے فری لانس ڈیزائنرز کی خدمات حاصل کرتی ہیں۔ اور مجھ پر بھروسہ کریں، زیادہ تر فری لانسرز کچھ شاندار اور شاندار ڈیزائن لے کر آتے ہیں۔ جب ویب ڈیزائننگ کی بات آتی ہے تو فوٹوشاپ انتخاب کے سب سے زیادہ استعمال ہونے والے ہتھیاروں میں سے ایک بن گیا ہے۔

ویب ڈویلپمنٹ

 یونیورسٹیاں ویب ڈویلپمنٹ پر جدید کورسز پیش کرنے پر زور دے رہی ہیں۔ ایچ ٹی ایم ایل، سی ایس ایس اور پی ایچ پی کا استعمال کرتے ہوئے، طلباء اور پیشہ ور افراد اپنے لیے بہتر مستقبل بنانے کے طریقے بنا سکتے ہیں۔ شروع سے ایک ویب سائٹ بنائیں اور پروگرامنگ زبانیں جیسے CSS، HTML اور PHP اور ٹولز استعمال کریں تاکہ آپ کو اچھی خاصی رقم حاصل ہو۔ اگر آپ اپنی موجودہ مہارتوں کو بہتر بنانا چاہتے ہیں تو آپ JavaScript کے بارے میں جاننے کے لیے یہ کورس کر سکتے ہیں۔

موبائل ایپ ڈیزائن کریں

 موبائل ایپ آج کل کسی بھی پروڈکٹ یا سروس کے لیے حتمی آلات کی طرح ہے۔ یہ بہت زیادہ معاوضہ والی آن لائن ملازمتوں میں سے ایک ہے اور اگر آپ تخلیقی اور منفرد ایپ کو ڈیزائن اور تیار کرنے کے عمل سے واقف ہیں۔ ٹھیک ہے، آپ نے ابھی جیک پاٹ مارا ہے۔

مندرجہ بالا تمام میں سے، میرے پسندیدہ 10، 11 اور 12 ہیں۔ میں نے ان میں سے اپنا کیریئر بنایا۔ مذکورہ بالا تمام 20 مختلف طریقے ایک دوسرے سے مختلف ہوتے ہیں۔ ان میں سے زیادہ تر فری لانسنگ سائٹس جیسے Freelancer، Elance، Odesk (عرف Upwork) پر مل سکتے ہیں۔ پاکستانی جاب پلیٹ فارم بھی آمدنی کے ان ذرائع میں سے زیادہ تر کو شامل کرتے ہیں۔ OLX پاکستان میں بھی آن لائن/انٹرنیٹ ملازمتوں کی ایک وسیع فہرست موجود ہے لیکن وہ سبھی قابل اعتماد کمپنیوں یا لوگوں کی نہیں ہیں۔

تصاویر اپ لوڈ کریں اور پیسہ کمائیں

درد کے پوائنٹس

اسکام سائٹس سے آگاہ رہیں۔ ہاں، آپ یقین نہیں کریں گے لیکن مسابقتی تنخواہوں کی ادائیگی کرنے والے قابل بھروسہ کلائنٹس کے مقابلے میں آپ کا شکار کرنے کے لیے زیادہ سکیمنگ سائٹس موجود ہیں۔

اپنے تحقیقی کام کو صحیح طریقے سے انجام دیں۔ مایوس نہ ہوں، اندھے نہ ہوں۔ ہمیشہ سائٹ کے جائزے تلاش کریں، اپنے کلائنٹ کا نام یا کمپنی جس کی وہ نمائندگی کرتا ہے گوگل کریں۔

اپنے لیے ایک ہدف کو نشان زد کریں اور اپنی کام کی پالیسیاں سیدھی رکھیں۔ ادائیگی حاصل کرنے سے پہلے مکمل طور پر کام نہ کریں، یا پیشگی ادائیگی کریں۔

ادائیگی کے گیٹ ویز پر دونوں طرف سے اتفاق ہونا چاہیے۔ پے پال (پاکستان میں ابھی تک اس کی اجازت نہیں ہے لیکن پھر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے)، بینک وائر ٹرانسفر یا دیگر؛ اس بات کو یقینی بنائیں کہ دونوں فریق ان میں سے کسی ایک پر متفق ہیں۔ فری لانسنگ ویب سائٹس سے باہر کام نہ کریں۔ اس سے بچیں ورنہ آپ کو بیوقوف بنایا جا سکتا ہے۔ میرے ایک دوست کو حال ہی میں ایک لاکھ کے نقصان کا سامنا کرنا پڑا کیونکہ اس نے فری لانسر کے بنیادی ذریعہ سے باہر کلائنٹ کے ساتھ ڈیل کرنے کی غلطی کی۔

اگر آپ اوپر کمائی کے طریقوں میں سے کوئی بھی آزما رہے ہیں تو اپنے تجربات ہمارے ساتھ شیئر کریں۔ گھر سے آن لائن پیسہ کمانے کے مزید طریقے شامل کرنے کے لیے تبصرے کریں۔


2 Comments

  1. A lot of useful info here.
    I love your writing so much! proportion we communicate more approximately your article.
    rateio de concursos

    ReplyDelete

Post a Comment