گھر سے کام کرنے کے لیے ترغیبی تجاویز||Incentive tips for working from home

گھر سے کام کرنے کے لیے ترغیبی تجاویز

کام کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کے نکات

حوصلہ افزائی ہماری روح کی ضرورت ہے۔ اس آرٹیکل میں، آپ پڑھیں گے کہ گھر سے کام کرنے کے لیے حوصلہ افزائی کے ان نکات کو استعمال کرتے ہوئے حوصلہ کو کیسے کھونا نہیں اور پوری طاقت سے کام کرنا جاری رکھنا ہے۔

پانچ منٹ کا اصول

اپنے آپ کو بتائیں کہ آپ پانچ منٹ سے زیادہ اس خوفناک کام کے ساتھ جدوجہد کریں گے، اور پھر رک جائیں۔ اگر یہ تکنیک کام نہیں کرتی ہے، تو صرف ایک مختصر وقفہ لیں اور پھر دوبارہ کام پر واپس جائیں۔ لیکن عام طور پر، بے حسی پر قابو پانے اور اس میں شامل ہونے کے لیے پانچ منٹ کی توجہ کا کام کافی ہوتا ہے، اور پھر آپ خود محسوس نہیں کریں گے کہ ایک گھنٹہ کیسے گزر جاتا ہے، اور کام مکمل ہو جائے گا۔

ورزش

پانچ دس منٹ تک ورزش کرنے سے خون کی گردش کو بہتر بنانے اور تازگی بحال کرنے میں مدد ملے گی۔ ورزش کے بعد، آپ بہتر محسوس کریں گے، اور تھکاوٹ دور ہو جائے گی۔

موسیقی سنئے

ایک وقفہ لیں اور موسیقی سنیں جو آپ کو مثبت توانائی سے بھر دے گی۔ اپنے چند پسندیدہ گانوں کو سننے کے بعد، آپ بہتر محسوس کریں گے۔ پڑھائی کے درمیان سننے کے لیے ہر ایک کے پاس اپنے گانوں کی فہرست ہونی چاہیے۔ 

مثبت رہیں

جب آپ کامیاب نہیں ہوتے تو غصہ نہ کریں اور نہ ہی اپنا غصہ کھو دیں۔ اچھے موڈ میں متحرک رہنا آسان ہے۔ یہ ثابت ہوا ہے کہ اگر آپ خوش ہیں، تو آپ زیادہ پیداواری ہیں۔

ایک رول ماڈل تلاش کریں جو آپ کو متاثر کرے۔

ہر کسی کو اپنے طریقے سے حوصلہ ملتا ہے۔ کچھ اسے کامیاب لوگوں میں پاتے ہیں، دوسروں کو چھونے والی کہانیوں میں، کچھ اپنی زندگیوں میں۔ اس کی پیروی کرنے کے لیے اپنی مثال تلاش کرنا ہی ضروری ہے کیونکہ اس طرح، آپ اپنی حوصلہ افزائی کو بہتر بنائیں گے۔

پاکستان میں  بغیر سرمایہ کاری کے 10 بہترین آن لائن کمانے والی ویب سائٹس

حصول کے بارے میں سوچیں، مسائل کے بارے میں نہیں۔

ہم اکثر اس بات کی فکر کرتے ہیں کہ کسی چیز کو حاصل کرنا کتنا مشکل ہے۔ مقصد کے حصول میں مشکلات کا سوچنا ہی بوجھل ہے۔ تاہم، مشکلات کے بارے میں سوچنے کے بجائے، ان نتائج پر توجہ مرکوز کریں جو آپ حاصل کریں گے۔ جب آپ کام کرتے ہیں تو چوکس رہنے کی کوشش کریں اور تندرست رہیں، جو آپ کو متحرک رکھے گا۔

منفی خیالات کو مثبت سے بدل دیں۔

اپنے خیالات پر قابو پانا ضروری ہے۔ جب منفی خیالات حاوی ہو جائیں تو آپ کو رکنے کی ضرورت ہے۔ منفی خیالات حوصلہ کو کم کرتے ہیں، اس لیے مثبت سوچنا سیکھنا ضروری ہے۔ "یہ بہت مشکل ہے" کو "میں کر سکتا ہوں" سے بدل دیں۔

اپنا پوز تبدیل کریں۔

جھکنا بند کرو۔ اپنے دانتوں کو مت بھونیں اور نہ پیسیں۔ اپنی میز کے ارد گرد بیٹھنے اور نیند سے لڑنے کے بجائے، کھڑے ہو جائیں۔ کھڑے ہو کر کام کریں۔ کچھ توانائی بخش حرکتیں کریں یا رقص کریں۔ ایک پر اعتماد کرنسی میں جاؤ. یہ پتہ چلتا ہے کہ جسمانی اعمال دماغ کے کام کو متاثر کرتے ہیں، آپ کو تیار ہونے اور وہ کام کرنے میں مدد کرتے ہیں جو آپ پہلے نہیں کرنا چاہتے تھے۔

"بہاؤ" حالت درج کریں۔

آپ جانتے ہیں کہ جب آپ پرجوش اور پوری طرح توجہ مرکوز کرتے ہیں تو یہ کیسا ہوتا ہے۔ منٹوں کا دھیان نہیں جاتا، اور کام اچانک خوشی میں بدل جاتا ہے۔ جیسا کہ یہ نکلا، "بہاؤ" میں داخل ہونے کے لیے، آپ کو اپنے آپ کو چیلنج کرنا ہوگا۔

کل کے کاروبار کا آج ہی منصوبہ بنائیں

تاکہ آپ کو شام کے وقت ادھورے کاموں کے پہاڑ کو گھورنے کی ضرورت نہ پڑے، آسان کاموں کی شارٹ لسٹ بنائیں جو آپ کو صبح کے وقت تیزی سے ٹریک پر آنے اور دن کے اختتام تک مؤثر طریقے سے کام کرنے میں مدد فراہم کرے گی۔

اپنے مقاصد کو یاد دلائیں۔

آپ یہ خاص کام کیوں کر رہے ہیں؟ آپ کس چیز کے لیے کام کر رہے ہیں؟ اپنے ڈیسک ٹاپ پر اپنے خاندان کی تصویر، سفر کرنے کے لیے بہترین جگہ کی تصویر، یا اپنے خوابوں کی کار - جس کے لیے آپ کوشاں ہیں۔

کمال پرستی میں مت پڑو

ضرورت سے زیادہ معیار خود کو زیادہ کام کرنے اور نیا کام کرنے کی تمام خواہشات سے محروم کرنے کا ایک یقینی طریقہ ہے۔ کیا آپ کو مضمون لکھنے کے لیے بیٹھنا پڑا اور پھر اچانک پتہ چلا کہ آدھا گھنٹہ گزر چکا ہے اور سکرین پر ایک لفظ بھی نہیں ہے؟

ہر چھوٹی چیز کے بارے میں سوچنا چھوڑ دیں اور صرف کاروبار پر اتریں۔ جو کچھ پہلے سے کیا جا چکا ہے اسے ٹھیک کرنا ہمیشہ آسان ہوتا ہے بجائے اس کے کہ کچھ کامل بنانے کی کوشش کریں۔

اپنی چھٹی حس کو بیدار کرنے کے لیے نکات

لوگوں کی مدد کرو

اپنی صلاحیتوں اور قابلیت کو بروئے کار لا کر، آپ نہ صرف دوسروں کی مدد کریں گے بلکہ یہ بھی دکھائیں گے کہ آپ کس قابل ہیں اور مشترکہ مقصد میں آپ کا تعاون کتنا اہم ہے۔ اعتماد کے جذبات اور آپ کے اعمال کے بصری نتائج بہت طاقتور محرک ہوسکتے ہیں۔

خود سے زیادہ کام نہ کریں۔

حوصلہ افزائی صرف ایک خاص وقت کے لیے کافی ہے۔ جیسے ہی آپ تھکاوٹ محسوس کریں، ایک جھپکی لیں، چہل قدمی کریں یا کوئی آئس کریم کھائیں۔ جب آپ ریچارج کرتے ہیں تو اپنے لاشعوری ذہن کو مسائل حل کرنے دیں۔

کام کرنے کے اپنے نقطہ نظر پر نظر ثانی کریں۔

کبھی کبھی مسئلہ بالکل بھی محرک نہیں ہوتا ہے - آپ کا ورک فلو مثالی سے بہت دور ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کسی ایک کام سے گھبراتے ہیں، یا آپ ہمیشہ کام کے مراحل میں سے کسی ایک کی تکمیل میں تاخیر کرتے ہیں، تو سوچیں، اگر آپ کو مختلف طریقے سے کام کرنے کی ضرورت ہے تو کیا ہوگا؟

اپنی کامیابی کا تصور کریں۔

آپ ڈوپامائن کے رش کا تجربہ کریں گے، ایک ہارمون جو محرک کی سطح سے گہرا تعلق رکھتا ہے۔ اپنی فتح کے بارے میں سوچنے کے لیے ایک منٹ نکالیں، خاص طور پر اگر آپ کے پاس ایسے مسائل کو کامیابی سے حل کرنے کا ٹریک ریکارڈ موجود ہے۔ ایک بار جب آپ کسی کام کو مکمل کرنے کے ساتھ مثبت جذبات کو جوڑنا شروع کر دیتے ہیں، تو آپ کو اسے زبردستی کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

موٹیویشن کو کیسے جانیں اور ان کے انتظام کو کیسے سمجھیں

اپنی خوشی منائیں۔

ہر دن کے اختتام پر، یاد رکھیں کہ آپ نے کیا حاصل کیا ہے اور اپنی تعریف کریں۔ ان کاموں کے ڈھیر کے بارے میں سوچ کر حوصلہ کھو دینا بہت آسان ہے جو کل کے لیے رہ جاتے ہیں، اور پرسوں، اور پرسوں، لیکن حاصل کردہ نتائج کو دیکھ کر، آپ کو احساس ہوتا ہے کہ ایک اور دن اچھا گزرا، اور آپ زیادہ کام کرنے سے گریز کرتے ہیں اور برن آؤٹ

منظم ہو جاؤ

روزانہ کام کا منصوبہ بنائیں۔ وہ چیزیں شامل کریں جو آپ دن کے اختتام سے پہلے کرنا چاہتے ہیں۔ اپنے روزمرہ کے معمولات کو چھوٹے مقاصد سے بھرنے کی کوشش کریں۔ جیسا کہ آپ انہیں حاصل کرتے ہیں، آپ زیادہ پیداواری محسوس کر سکتے ہیں۔

آرام کرو

رات کو سونا ضروری ہے۔ اگر آپ رات کو کافی نیند نہیں لے سکتے ہیں، یا اگر آپ کو دن میں نیند آتی ہے، تو ایک مختصر وقفہ لیں اور ایک جھپکی لیں۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ 20 منٹ جھپکی لینے کا بہترین وقت ہے۔ اگر جھپکی لمبی ہے تو آپ بعد میں مزید تھکاوٹ محسوس کریں گے، لیکن اگر یہ کم ہے تو آپ کو آرام کرنے کا وقت نہیں ملے گا۔

اپنے آپ کو انعام دیں۔

ایک بار جب آپ اپنا مقصد حاصل کر لیں، اپنے آپ کو کچھ ایسا کرنے دیں جو آپ چاہتے ہیں۔ 

Post a Comment