موٹیویشن کو کیسے جانیں اور ان کے انتظام کو کیسے سمجھیں||How to know motivation and understand their management

حوصلہ افزائی کو کیسے جانیں اور ان کے انتظام کو کیسے سمجھیں۔

کون سا موٹیویشن مفروضہ کام کی جگہ پر زیادہ لاگو ہوتا ہے اور کیوں

انسانوں کی عظیم جسمانی، حیاتیاتی، سماجی اور جذباتی ضروریات پر مبنی۔

کوالیفائنگ ترجیح کے لحاظ سے یہ زمرے درج ذیل ہیں

جسمانی ضروریات خوراک، رہائش، لباس۔

حفاظت اور سلامتی کو جسمانی تحفظ کی ضرورت ہے۔

دوسروں سے وابستہ سماجی ضروریات۔

عزت کو دوسروں کی طرف سے ایک اعتراف حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔

خود کی حقیقت کے لیے کامیابی کی خواہش کی ضرورت ہوتی ہے یا کوئی میراث چھوڑنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

حوصلہ افزائی کے ذرائع کیا ہیں؟

حوصلہ افزائی ایک کام کے تجربے کی درجہ بندی سے ایک متفق یا مثبت دلی ریاست کی ابتداء"۔

حوصلہ افزائی کی تعریف کیسے کریں؟

یہ تعریف دو خصوصیات کے بارے میں آگاہی کو واضح کرتی ہے، خاص طور پر، ایک اسسٹنٹ کو اپنے کام سے جو جذباتی لگاؤ ہوتا ہے۔

حوصلہ افزائی علمی فیصلہ سازی ہو سکتی ہے جس میں کارکردگی کو شروع کرنے اور نگرانی کے ذریعے ایک خاص مقصد حاصل کرنے کا منصوبہ بنایا جاتا ہے۔ کاروباری جگہوں پر، امتحانات تشخیصات کا استعمال کرتے ہوئے کیے جاتے ہیں، اور پیشے کے اندازوں نے معیار کا فیصلہ کیا ہے اور، ان کا مسئلہ آپریٹر میں جذباتی ردعمل پیدا کر سکتا ہے، اور اس رائے سے پتہ چل جائے گا کہ اسسٹنٹ نے کس طرح مواد یا مایوس کیا۔ جائزوں میں اچھے نمبر اس بات کی عکاسی کر سکتے ہیں کہ یہ اطمینان بخش ہے اور، ناقص اقدامات الٹا ظاہر کر سکتے ہیں۔ ہر مددگار کی حوصلہ افزائی میں شاید بیرونی عوامل جیسے انعامات یا کسی فرد کے اندر، بہتر کرنے کی خواہش۔

بہترین محرک تھیوری کیا ہے؟

ماہر نفسیات نے سب سے پہلے مناسب ترقی اور حوصلہ افزائی کا اپنا عظیم نظریہ تیار کیا۔ انہوں نے سفارش کی کہ انسانوں کو تقاضوں کا اختیار حاصل ہے۔ جس میں تمام افراد اس طریقے سے کام کرتے ہیں جو دیگر اعلیٰ سطحی ضروریات کو حاصل کرنے کے لیے آگے بڑھنے سے پہلے بنیادی ضروریات کو لیکچر دیتے ہیں۔

موٹیویشن تھیوری سیکھنے کا فن ہے جو ایک شخصیت کو ایک اہم مقصد یا نتیجہ کی طرف منظم کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ یہ ہر قوم سے متعلق ہے لیکن مارکیٹنگ اور نگرانی کے لیے انتہائی قیمتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ایک حوصلہ افزائی اسسٹنٹ اضافی نتیجہ خیز ہے، اور زیادہ پیداواری گھریلو زیادہ کامیاب ہے۔

مختلف نظاموں اور کاروباروں میں حوصلہ افزائی کے خیالات کو لاگو کرنا بہت ضروری ہے تاکہ ان کی پیداواری صلاحیت کو بڑھایا جا سکے اور تخلیق کی سطح کو بڑھایا جا سکے۔ تبدیلی اور بحالی کے اداروں پر بھروسہ کرنا تاکہ وہ بیرونی ماحول کے ساتھ پوری طرح ڈھل سکیں۔ 

کس طرح حوصلہ افزائی اور پریرتا عظیم طاقت؟

حوصلہ افزائی اور الہام کے لیے، عجیب ارتقاء میں میرے ابتدائی اساتذہ میں سے ایک نے مجھے بتایا کہ حوصلہ افزائی طاقت کو کھینچتی ہے۔

مثال کے طور پر، اگر آپ ورزش کرنا چاہتے ہیں، اور آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے پاس موقع نہیں ہے، یا یہ کہ یہ خاص طور پر ٹھنڈا بیرونی ہے، یا یہ کہ آخر کار آپ کی دیکھ بھال ہو گی، تو آپ کو خود کو جا کر کام کرنے کی ترغیب دینی ہوگی۔ . حوصلہ افزائی آپ کو ورزش کا اہتمام کرنے کی طرف کھینچے گی۔

دوسری طرف، الہام ایک قاعدہ ہے۔ آپ ایک لیکچرر کو سن سکتے ہیں جو حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ آپ ایک ایسی کتاب پڑھ سکتے ہیں جو متاثر کرتی ہو۔ آپ کو ایک گانا محسوس ہوسکتا ہے جو متاثر کرتا ہے۔ آپ کسی ایسی روح سے مل سکتے ہیں جو متاثر کرتی ہے۔ آپ کچھ بھی دیکھ سکتے ہیں جو متاثر کرتی ہے۔ تاہم، یہ آپ کو حوصلہ افزائی کرتا ہے. یہ آپ کو مرکز میں چھوتا ہے اور آپ کو مزید متاثر کن، نتیجہ خیز، مددگار، یا کسی بھی ایسی چیز سے جوڑتا ہے جو متاثر ہونے سے ہوتا ہے۔

عظیم حوصلہ افزائی مارکیٹنگ کیوں ہے؟

حوصلہ افزائی تنظیمی کامیابی کا ضابطہ ہے۔ یہ مصروفیت، خواہش اور صلاحیت کی سطح ہے کہ کمپنی آپریٹرز ہر بار کارکردگی کی رہنمائی کرتے ہیں۔ مدد کی حوصلہ افزائی مصروفتر، توانائی، اور ترمم  کی سطح ہے جو ایک کاروباری فیلٹ   اقتصادی وقت کے ذریعے رکھتی ہے

آپریٹر کی حوصلہ افزائی کا انتظام اور بڑھنا کمپنیوں کے لیے ایک مشکل ہو سکتا ہے۔ کہ ہر مصروفیت ان لوگوں کے لیے کاروبار اور جذبات کی نہیں ہوگی جنہیں اسے مکمل کرنا ہوگا۔ لہذا حوصلہ افزائی کی سطح کو برقرار رکھنے کے طریقوں کو تلاش کرنے کے لئے کام کرنا ضروری ہے

اگر آپ کا آئیڈیا سستے درجے کی حوصلہ افزائی میں مدد کرتا ہے، تو وہ زیادہ اعتدال سے کام کر رہے ہیں، اپنے کاموں سے زیادہ وقت نکال رہے ہیں، اور شاید آن لائن براؤز کر کے یا اپنے فون پر وقت دے کر خود کو برقرار رکھ رہے ہیں۔ لیکن سب سے زیادہ، وہ غیر مستحکم ہیں اور یہ قائم نہیں کر رہے ہیں کہ وہ سب اپنے پیشے میں ہیں۔

یہ نہ صرف آپ کے ذرائع کو کھو رہا ہے بلکہ دوسری مدد پر ایک دستک کا تاثر پیدا کر سکتا ہے، ممکنہ طور پر پوری تنظیم کو مینوفیکچرنگ سرگرمی سے لے کر ضروری پیمائش تک یا مفید مقاصد کو جمع کرنے تک۔

دیگر ہدایات کے آگے، ایک حوصلہ افزائی اسسٹنٹ دلچسپی رکھتا ہے، حوصلہ افزائی کرتا ہے، اور اپنے کام میں اطمینان محسوس کرتا ہے. وہ کاموں کو تیزی سے حاصل کرتے ہیں، حرکت کرتے ہیں، اور اپنے لیے اور معاشرے کے لیے ایک اعلیٰ کیریئر کرتے ہیں۔

آپ کا کارپوریشن حال ہی میں اپنے مقابلے کے اعلیٰ مقام پر ہے، یا آگے بڑھتے ہوئے، اسسٹنٹ کی حوصلہ افزائی ہر سطح پر نمایاں دلچسپی کے ساتھ جاری ہے۔ گھریلو محرک فلٹرز، ذرائع اور کاروباری کامیابیوں کی اہمیت۔ 

Post a Comment