قانون کاف ہے جس نے پسہچ کمانے مںت مدد کی۔||Enough of the law that helped to gain access

 

قانون کیا ہے جس نے پیسہ کمانے میں مدد کی۔

پیسہ کھیل ہے۔

پیسہ ہی کھیل ہے۔ پیسہ واقعی ایک کھیل ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ پیسے کے اصول ہوتے ہیں۔ اور اگر آپ اصولوں کے مطابق کھیلتے ہیں، تو آپ لیول اوپر جائیں گے۔ دوسرے الفاظ میں، اگر آپ پیسے کے اصولوں کے مطابق کھیلتے ہیں، تو آپ اس سے زیادہ فائدہ اٹھانے جا رہے ہیں۔ اب، آپ شاید اپنے آپ سے یہ پوچھ رہے ہیں۔ لہذا مجھے زیادہ پیسہ کمانے کے لئے صرف قواعد کے مطابق ایک ڈرامہ کرنے کی ضرورت ہے۔ جواب ہاں میں ہے، ایک خاص نتیجہ حاصل کرنے کے لیے، آپ کو کچھ چیزوں کو ایک خاص طریقے سے کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ بنیادی سائنس ہے، تجربے کے علاوہ ہر چیز کا ایک فارمولا ہے، اور تجربہ صرف ناکامی سے حاصل ہوتا ہے۔ میں جو کہنے کی کوشش کر رہا ہوں وہ یہ ہے، اگر آپ پیسہ جانتے ہیں، یہ کیسے کام کرتا ہے، یہ کچھ سمتوں میں کیوں حرکت کرتا ہے، اور بنیادی قوانین جو ہمارے مالیاتی نظام کو چلاتے ہیں، آپ کے پاس کوئی حد نہیں ہے، بہت سے لوگ پیسے کے موضوع کے ساتھ ایسا ہی سلوک کرتے ہیں۔ کچھ پیچیدہ، پیچیدہ سائنس جسے سمجھنا بہت مشکل ہے۔ لیکن ایسا نہیں ہے۔

منفی ایسوسی ایشن

زیادہ تر لوگوں کا نقطہ نظر گہری غلط ہے کیونکہ وہ اس کے ساتھ منفی تعلق رکھتے ہیں۔ مثال کے طور پر، میں ایک متوسط ​​گھرانے میں پلا بڑھا ہوں۔ ہم غریب نہیں تھے اور نہ ہی امیر، لیکن ہم نے پے چیک کے لیے لائیو پے چیک کیا۔ جب تک میں تقریباً 13 سال کا تھا۔ مجھے سمجھ نہیں آرہی تھی کہ یہ کتنا سنگین ہے، چاہے میرے والدین کتنی ہی رقم کمائیں، ایسا لگتا تھا کہ یہ کبھی کافی نہیں تھا۔ ہم نے اس کے بارے میں بات نہیں کی۔ لیکن یہ ایک ایسا مسئلہ تھا جس نے ہمیشہ پیسے کے موضوع پر تناؤ اور تناؤ پیدا کیا۔ مجھے یاد ہے کہ ایک بار میری والدہ نے یہاں تک کہا تھا کہ رات کے کھانے کے دوران پیسوں کے بارے میں بات مت کرو، جیسے یہ کوئی بری چیز تھی۔ زیادہ تر لوگوں کا یہی حال ہے۔ وہ ایسے خاندانوں میں پلے بڑھے جن کے پیسے اور امیر لوگوں کے ساتھ گہرے منفی تعلقات ہیں، وہ یہ سنتے ہوئے بڑے ہوئے ہیں کہ پیسہ برا ہے، اور امیر لوگ لالچی ہیں، یا یہاں تک کہ پیسہ ہی تمام برائیوں کی جڑ ہے، اور یہاں تک کہ بعض اوقات پیسے کو بلانے تک جاتے ہیں، شیطان کا ہاتھ یا کچھ بھی۔ اس سے پہلے کہ ہم اگلے مراحل پر جائیں۔ مجھے آپ کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے۔ پیسہ غیر جانبدار ہے۔ اور یہ ایک ٹول سے زیادہ کچھ نہیں ہے۔ اگر یہ پیسے کے لیے نہ ہوتا تو دنیا جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ یہ موجود نہیں ہوتی۔ جیسا کہ ایڈم اسمتھ نے کہا، انفرادی انا پرستی جو پیسے کی طاقت سے پیدا ہوتی ہے معاشرے کی ترقی کے لیے اچھا ہے، کیونکہ مارکیٹ صرف پیسے کی قدر کو بدلنے کی اجازت دیتی ہے۔ جب آپ سمجھتے ہیں کہ یہ ایک کھیل سے زیادہ کچھ نہیں ہے اور آپ کو کامیاب ہونے کے لیے صرف اصولوں کے مطابق کھیلنے کی ضرورت ہے، تو آپ منفی انجمنوں کو ختم کر دیں گے اور اقتدار میں قدم رکھیں گے۔

کیش بادشاہ ہے۔

کیش بادشاہ ہے، اگر مالیاتی بحران کے دوران لوگوں نے کچھ سیکھا ہے کہ نقد بادشاہ ہے، اور یہ ہمیشہ کے لیے رہے گا جب وقت اچھا ہوگا۔ آپ ہمیشہ لوگوں کو بینک میں نقد رقم نہ رکھنے کی بات کرتے ہوئے سنتے ہیں۔ لوگ آپ کو بتائیں گے کہ یہ دھول اکٹھا کر رہا ہے اور صرف مہنگائی کی وجہ سے قیمت کھو رہا ہے۔ ٹھیک ہے، میں آپ کو یہ بتانے کے لیے حاضر ہوں کہ بچت سرمایہ کاری سے کہیں زیادہ اہم ہے، خاص طور پر آپ کے مالی سفر کے آغاز میں۔ میں دیکھتا ہوں کہ بہت سارے نوجوان اپنا سب کچھ کھو دیتے ہیں کیونکہ وہ اپنے پیسے اور سرمایہ کاری کی اسکیموں میں جوا کھیلتے ہیں جنہیں وہ سمجھ بھی نہیں پاتے۔

کورونا وائرس کی وبا جیسا بحران

جب بحران کورونا وائرس وبائی مرض کی طرح ٹکراتا ہے تو آپ کو کچھ نقد رقم کی ضرورت ہوگی۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کاروبار کے مالک ہیں یا آپ کسی دفتر میں کام کرتے ہیں، آپ کو کچھ بیک اپ کیش کی ضرورت ہے جسے آپ سنگین ہنگامی حالات کے علاوہ کبھی ہاتھ نہیں لگاتے۔ یہ رقم کی وہ قسم ہے جو آپ کو دیوالیہ ہونے سے بچا سکتی ہے۔ پیسے کی وہ قسم جو آپ کو بے گھر ہونے سے بچا سکتی ہے اگر آپ اپنی نوکری کھو دیتے ہیں، جیسے لاکھوں اور لاکھوں لوگ ابھی ہیں۔ اب غور سے سنو۔ میں یہ نہیں کہہ رہا ہوں کہ آپ کو سرمایہ کاری نہیں کرنی چاہئے، خطرہ مول لینا چاہئے اور کھیل نہیں کھیلنا چاہئے۔ پورا نقطہ ایسا کرنا ہے۔ لیکن احتیاط سے، ہم کم از کم تین سے 12 ماہ کی بچت کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ زیادہ تر لوگوں کے پاس اس قسم کی رقم دستیاب نہیں ہے۔ زیادہ تر لوگ پے چیک سے پے چیک تک رہتے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ وہ دیوالیہ پن سے مسلسل ہفتوں دور رہتے ہیں۔ اپنے پیسے کو دوگنا اور بڑھانے کے لیے آپ کو سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت ہے۔ لیکن سب سے پہلے اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ بحران کے دوران آپ کو محفوظ رہنے اور اپنے سر پر چھت رکھنے کی ضرورت ہے۔

صبر

صبر کا موضوع اسکولوں، آن لائن کورسز، حتیٰ کہ یوٹیوب چینلز میں کہیں بھی کافی نہیں سکھایا جاتا ہے۔ صبر ایک دو وجوہات کی بنا پر بہت ضروری ہے۔ سب سے پہلے، اگر آپ صبر کرتے ہیں، تو آپ شاید زیادہ پیسہ کمانے جا رہے ہیں۔ ہم کہتے ہیں کہ آپ سرمایہ کاری کر رہے ہیں اور جس کمپنی پر آپ اپنا پیسہ لگاتے ہیں وہ اس وقت بہت زیادہ منافع کما رہی ہے۔ اگر آپ بے صبرے ہیں، تو آپ اپنے اثاثے بیچیں گے اور اپنے سٹاک میں کیش کریں گے۔ لیکن اگر آپ چاہتے ہیں کہ اگر آپ صرف ایک دو سال انتظار کریں، تو آپ اس رقم کو دوگنا کر سکتے ہیں جو آپ نے ابھی فروخت کیا ہے۔ اب، یہ ایک خطرے کے ساتھ آتا ہے اگر آپ انتظار کرتے رہتے ہیں تو ممکنہ طور پر آپ وہ ساری رقم کھو سکتے ہیں۔ لیکن یہ تحقیق اور حقیقت پسندانہ توقعات پر آتا ہے۔ یہ روزانہ کے باقاعدہ سرمایہ کاروں کا معاملہ ہے جو اسے ایک طرف کی ہلچل کے طور پر یا محض تفریح ​​کے لیے کرتے ہیں۔ آپ ہمیشہ انہیں بہت جلد فروخت کرنے کی شکایت کرتے ہوئے سنتے ہیں، اور یہ کہ اگر وہ صرف چند سال مزید اثاثوں کو برقرار رکھتے تو وہ X رقم کما سکتے تھے۔ دوسرا، صبر کاروباری کامیابی کی خفیہ چٹنی ہے۔ پیسہ جلدی نہیں آتا۔ آپ کو پیسہ کمانا ہے اس کے پیچھے بھاگنا نہیں۔ یہ مشہور اقتباس ہے جو کچھ اس طرح ہے کہ اگر آپ پیسے کا پیچھا کرتے ہیں تو یہ چلتا ہے اگر آپ پیسہ کماتے ہیں۔ یہ ایک بہت بڑا فرق ہے۔ سرمایہ کاری کے ذریعے بھی پیسہ کمایا جا سکتا ہے۔ جب آپ اپنی زندگی میں اس مقام پر پہنچ جاتے ہیں، تو آپ اس طرح بڑھنے لگتے ہیں جیسے پہلے کبھی نہیں تھے، اور کمپاؤنڈ دلچسپی کی طاقت آپ کے حق میں کام کر سکتی ہے۔ اب آپ کو یہ بھی جاننے کی ضرورت ہے کہ مرکب سازی دونوں طریقوں سے کام کرتی ہے۔ اوپر اور نیچے. بس اتنا ہی ڈالیں جتنا آپ جیتتے ہیں۔

تیزی سے آپ جیت جائیں گے. جتنا آپ ہاریں گے، اتنی ہی تیزی سے آپ ہاریں گے۔ یہ ایکسپونینشل نمو یا ایکسپونیشنل نقصان ہے۔ اگر آپ ڈبلز گیم کھیلتے ہیں تو یہ دیکھنا بہت آسان ہے کہ یہ کیسے کام کرتا ہے۔ آئیے دکھاوا کرتے ہیں کہ میں نے آپ کو ابھی $1,000 دیا ہے۔ اور اب سے ہر ماہ، آپ اپنے پیسے کو دوگنا کرنے جا رہے ہیں۔ اب سے ایک ماہ بعد آپ کے پاس $2,000 ہونے جا رہے ہیں۔ ٹھیک ہے، یہ بہت زیادہ نہیں ہے. لیکن انتظار کریں، اگلے مہینے، آپ کے پاس 4000، پھر 816 3264، پھر $128,000 ہوں گے۔ صرف سات مہینوں میں، آپ نے چھ اعداد بنائے۔ اب آپ کا مقصد یہ جاننا ہے کہ آپ کی رقم کو حقیقت میں کیسے دوگنا کرنا ہے، خطرے کا انتظام کرنا ہے، اور اپنی رقم کو ماہانہ یا سالانہ دوگنا کرنا ہے۔ اب تک کے سب سے بڑے سرمایہ کاروں میں سے ایک، وارن بفیٹ، جسے اوماہا کے اوریکل بھی کہا جاتا ہے، ہمیشہ صبر کی اہمیت کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ وہ ان لڑکوں میں سے ایک ہے جو صبر کے تجزیے اور قدر پر مبنی حکمت عملیوں سے آہستہ آہستہ امیر ہو گئے۔

دیکھو جہاں کوئی نہیں دیکھ رہا ہے۔

دیکھو جہاں کوئی نہیں دیکھ رہا ہے۔ لہذا کورونا وائرس کہیں سے نہیں نکلتا ہے اور اس نے کچھ صنعتوں کو مار ڈالا ہے، سیاحت، صحت کی دیکھ بھال، اور بہت کچھ مکمل طور پر ختم ہو رہا ہے۔ تو مقبول عقیدہ یہ ہے کہ نیا کاروبار شروع کرنے کے بارے میں سوچنے کے لیے وہ بہت اچھی صنعتیں نہیں ہیں، یا کیا وہ میری بات سن رہے ہیں؟ اس وقت ہر کوئی ایسے کاروبار کی تلاش میں ہے جو عروج پر ہو۔ ہم زوم، اوبر، فنانشل سروسز، مارکیٹنگ، سوشل میڈیا کے بارے میں بات کر رہے ہیں، لیکن پرانی صنعتوں کا کیا ہوگا، انہیں اگلی وبائی بیماری سے بچنے کے لیے متبادل یا اختراع کی ضرورت ہے، بجائے اس کے کہ باقی سب کیا کر رہے ہیں؟ اپنی مرضی کا کھیل کھیلیں، ان صنعتوں میں جدت تلاش کریں جو متاثر ہیں۔ اس سے آپ کو پینتریبازی اور کم مقابلہ کرنے کے لیے بہت زیادہ گنجائش ملے گی۔ اس طرح اگلا ایمیزون پیدا ہوگا۔ اگلا گوگل اور اگلا ٹیسلا جب کوئی انڈسٹری ختم ہو رہی ہو تو دو امکانات ہوتے ہیں۔ ایک، یہ ہمیشہ کے لیے مر جائے گا۔ دو، یہ کاروباری افراد کے ذریعہ اختراع کیا جائے گا۔ مثال کے طور پر پرنٹنگ کا معاملہ ہی لے لیں، اب کوئی اخبار نہیں پڑھتا۔ ہمارے پاس پوڈکاسٹ، ٹیلی ویژن اور سوشل میڈیا ہیں۔ مجھے ایک بہت بڑا کاغذ کیوں ملے گا جب میں اپنی جیب میں رکھنے والے ایک چھوٹے سے آلے سے تمام معلومات اور بہت کچھ تک رسائی حاصل کر سکتا ہوں۔

اپنی چالوں کی منصوبہ بندی کریں۔

اپنی چالوں کی منصوبہ بندی کریں۔ زیادہ تر لوگوں کے مالی اہداف نہیں ہوتے ہیں کیونکہ وہ ڈرتے ہیں کہ وہ ان کو نشانہ نہیں بنا سکیں گے۔ اچھا، میں آپ سے ایک سوال پوچھتا ہوں۔ اگر آپ کے پاس کوئی ترتیب نہیں ہے اور اہداف کا حصول انتہائی فائدہ مند اور پورا کرنے والا ہے تو آپ کو اہداف کو کیسے حاصل کرنا ہے؟ اگر آپ پیسے کے ساتھ کچھ نہیں کر رہے ہیں، آپ بغیر کسی مقصد کے گھوم رہے ہیں، تو پھر اتنی محنت کرنے کا کیا فائدہ، آپ کو ایک مقصد کی ضرورت ہے۔ اور پھر آپ کو کامیابی کے لیے کچھ اہداف کی ضرورت ہے۔ اہداف کو چھوٹے اہداف میں تقسیم کیا جانا ہے۔ اور یہ آپ کی اگلی چالیں ہیں۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ آپ کی اگلی حرکتیں کیا ہیں۔ اپنے مقصد کی طرف لے جانے کے لیے پہلے سب سے زیادہ منطقی قدم کے بارے میں سوچیں اور اسے ابھی کریں۔ آپ کے پیسے کی نقل و حرکت کی منصوبہ بندی آپ کو زیادہ پیسہ بچانے اور مفت اخراجات کا مقابلہ کرنے میں بھی مدد کرے گی۔ آپ اخراجات کی حد مقرر کرکے خود کو نظم و ضبط میں رکھیں گے۔ اور مثالی طور پر، آپ وقت کے ساتھ زیادہ پیسہ کمانا شروع کر دیں گے۔

وہ لوگ جو آپ کو قرض سے دور رہنے کو کہتے ہیں۔

وہ لوگ جو آپ کو قرض سے دور رہنے کو کہتے ہیں، وہ نہیں جانتے کہ وہ کس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ قرض کی کئی قسمیں ہیں۔ تو مجھے غلط مت سمجھو۔ میں کریڈٹ کارڈ کے بارے میں بات نہیں کر رہا ہوں۔ طلباء کے قرضے وہ رہن ہیں جو آپ قرض کو مثبت طریقے سے استعمال کرنے کے لیے ادا نہیں کر پائیں گے۔ آپ کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ آپ کیا کر رہے ہیں۔ اور آپ کو یقین ہونا چاہیے کہ آپ اسے وقت پر واپس کرنے کے قابل ہو جائیں گے جو میں کاروبار کے حصول یا فنڈ کے لیے کاروباری قرضوں کی بات کر رہا ہوں۔ اس میں کافی وقت لگتا ہے، اس لیے اس کے آسان ہونے کی امید نہ کریں۔ میں نے بہت سے لوگوں کو قرض کے بارے میں بات کرتے دیکھا ہے جیسے یہ شیطانی عفریت ہے جسے آپ کو کریڈٹ کارڈز سے بھاگنا پڑتا ہے، وہ آپ کا کریڈٹ سکور بناتے ہیں۔ اگر ایک دن آپ گھر خریدنا چاہتے ہیں، تو آپ کا کریڈٹ سکور یہ فیصلہ کرنے کے لیے استعمال کیا جائے گا کہ آیا آپ کافی قابل اعتماد ہیں یا نہیں۔ اس کے علاوہ، اگر آپ قرض کو صحیح طریقے سے استعمال کرتے ہیں، تو یہ آپ کو پہلے مہینے میں آسانی سے بہت زیادہ منافع دے گا۔ بس اس کے ساتھ بہت محتاط رہیں کیونکہ اگر آپ غلطیاں کرتے ہیں تو آپ کو ہمیشہ کے لیے پچھتاوا ہو سکتا ہے۔ قرض ایک طاقتور مہلک ہتھیار ہے، لیکن آپ کو اسے استعمال کرنے کا طریقہ جاننا ہوگا۔ قرض کو صحیح طریقے سے استعمال کرنے میں ناکامی کے منفی نتائج آپ کو بہت سنگین مصیبت میں ڈال سکتے ہیں۔ لہذا قرضوں سے نمٹنے کے وقت محتاط رہیں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس اسے واپس کرنے کا منصوبہ ہے اور اگر  جنوب میں جاتا ہے تو بیک اپ پلان ہے۔

جو فرض کریں وہ سچ ہیں۔

آپ کیا نہیں دیکھ سکتے ہیں ایسی چیزیں ہیں جو ہم صرف فرض کرتے ہیں کہ وہ سچ ہیں۔ مناسب تزویراتی سوچ کا راز یہ ہے کہ ہر چیز پر سوال کیا جائے اور اس چیز کو تلاش کرنا جو آپ ہر وقت کھو رہے ہیں کیونکہ یہی وہ چیز ہے جو عام طور پر آپ کو اپنے عقائد کی بنیاد پر سوال کرنے اور یہ ماننا چھوڑ دیتی ہے کہ آپ ہمیشہ صحیح ہیں۔ اپنے جذبات کو اپنے اور کامیابی کے درمیان حائل نہ ہونے دیں۔ ہر چیز میں اچھائی تلاش کریں اور پر امید رہیں، لیکن بیوقوف نہ بنیں۔ اور یہ بات ہے. یہ پیسے کے وہ اصول ہیں جو آپ کو ایک کامیاب 2021 کے لیے ذہن میں رکھنا چاہیے ان میں سے سب سے اہم۔ اصول نمبر ایک، پیسہ ایک کھیل ہے۔ پیسہ کمانے کے لیے اسے ہمیشہ یاد رکھیں۔ آپ کو صرف کچھ چیزوں کو ایک خاص طریقے سے کرنے کی ضرورت ہے۔ یہی ہے. اب آپ کو یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ پیسہ کیسے پیسہ کماتا ہے اور ایک اچھی سرمایہ کاری کو کیسے تلاش کرنا ہے۔ ٹھیک ہے، مجھے امید ہے کہ آپ لوگوں نے ویڈیو کا لطف اٹھایا. اگر آپ نے ایسا کیا ہے تو اسے انگوٹھا دیں اور اپنے خیالات کے نیچے تبصرہ کریں۔ اگر آپ عملی حکمت پر یہاں چینل پر نئے ہیں۔ ہم فنانس، انٹرپرینیورشپ، کاروبار، خود کو بہتر بنانے اور بہت کچھ جیسے موضوعات پر ہر دوسرے دن زبردست معلوماتی ویڈیوز پوسٹ کرتے ہیں۔

Post a Comment