طلباء کے لیے آن لائن پیسہ کمانے کے 10 بہترین طریقے||Top 10 Ways to Make Money Online for Students

طلباء کے لیے آن لائن پیسہ کمانے کے 10 بہترین طریقے

آج، طلباء ویب پر مختلف قسم کی نوکریاں تلاش کر سکتے ہیں اور اضافی رقم کمانے کے لیے اپنے فارغ وقت میں ان کو حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی موجودہ مہارتوں کو آن لائن ملازمتیں تلاش کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں، یا نئی مہارتیں تیار کر سکتے ہیں اور طلباء کے لیے مختلف آن لائن ملازمتیں حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ طالب علم ہیں اور حقیقی آن لائن ملازمتیں تلاش کر رہے ہیں، تو طلباء کے لیے آن لائن پیسہ کمانے کے 10 بہترین طریقے یہ ہیں۔

طلباء کے آن لائن پیسے کمانے کے بہترین طریقے

فری لانس رائٹنگ

فری لانس رائٹنگ ان طلباء کے لیے بہترین ادائیگی کرنے والی آن لائن ملازمتوں میں سے ایک ہے جو لکھنے میں مہارت رکھتے ہیں اور اچھی گرامر اور تحقیقی مہارت رکھتے ہیں۔ آپ کو صرف انٹرنیٹ کے ساتھ کمپیوٹر کی ضرورت ہوگی۔

ایک طالب علم کے طور پر، آپ یہاں مختلف رائٹنگ جاب اور فری لانسنگ سائٹس پر لکھنے کی نوکریاں تلاش کر سکتے ہیں۔ زیادہ تر تحریری ملازمتوں میں مضامین لکھنا، بلاگ پوسٹس، اور ویب صفحات کی کاپیاں شامل ہیں۔ آپ کو ایک مضمون مکمل کرنے کی آخری تاریخ دی جائے گی۔

آپ براہ راست کسی لائیو جاب بورڈ سے تحریری نوکریاں چن سکتے ہیں یا کسی کام پر بولی لگانی پڑتی ہے اور امید کرتے ہیں کہ سائٹ کے کام کرنے کے طریقے پر منحصر ہے کہ متعلقہ کلائنٹ آپ کو نوکری دے گا۔ کچھ سائٹیں آپ سے انگریزی گرامر اور تحریری امتحان دینے کا مطالبہ کر سکتی ہیں اور کچھ آپ سے اپنے کام کے نمونے یا نمونے جمع کروانے کا مطالبہ کر سکتی ہیں جبکہ دیگر آپ کو اپنی صلاحیتوں کا اندازہ لگانے کے لیے گرامر ٹیسٹ دینے کا مطالبہ کر سکتی ہیں۔ اگر آپ کوئی متعلقہ امتحان پاس کرتے ہیں، تو متعلقہ سائٹ آپ کو تحریری ملازمتیں لینے دے گی۔

عام طور پر، تحریری ملازمتیں فی لفظ، مضمون یا پروجیکٹ کی بنیاد پر، یا فی گھنٹہ کی شرح کی بنیاد پر ادا کرتی ہیں۔

ڈیٹا انٹری

ڈیٹا انٹری ایک آسان کام ہے جو بنیادی کمپیوٹر اور تیز اور درست ٹائپنگ کی مہارت رکھنے والے طلباء اپنے کمپیوٹر کے آرام سے کر سکتے ہیں۔ عام طور پر، ڈیٹا انٹری کے کام میں کلائنٹس کے لیے ڈیٹا کو تیزی سے اور درست طریقے سے ٹائپ کرنا شامل ہوتا ہے۔ بہت سے طلباء ڈیٹا انٹری جاب کرکے پارٹ ٹائم کام کر کے پیسے کماتے ہیں۔ آپ درج ذیل ویب سائٹس پر حقیقی ڈیٹا انٹری جابز تلاش کر سکتے ہیں۔

اسمارٹ کراؤڈ

سگ ٹریک

لوگ فی گھنٹہ

ورچوئل اسسٹنٹ نوکریاں

بہت سی ورچوئل اسسٹنٹ ملازمتوں کو کرنے کے لیے سیکریٹری یا انتظامی مہارت کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ کالج کے طلباء اپنی تنظیمی اور مواصلاتی مہارتوں کو استعمال کر سکتے ہیں جو انہوں نے تعلیم کے دوران لوگوں اور کاروباروں کے لیے ورچوئل اسسٹنٹ کی ملازمتیں کرنے کے لیے تیار کی ہیں۔ وہ ڈیٹا انٹری، سوشل میڈیا مینجمنٹ، تحقیق، ویب سائٹ کی دیکھ بھال اور دیگر خدمات پیش کر سکتے ہیں۔

فراہم کردہ کاموں یا خدمات کی بنیاد پر ادائیگیاں مختلف ہو سکتی ہیں، کیے گئے گھنٹے، اور دیگر عوامل۔ آپ اپنے نظام الاوقات کے ارد گرد ایک یا ایک سے زیادہ کلائنٹس کے ساتھ کام کر سکتے ہیں۔ طلباء کے لیے ورچوئل اسسٹنٹ کی نوکریاں تلاش کرنے کے لیے یہاں کچھ بہترین سائٹس ہیں۔

ترجمے کی نوکریاں

اگر آپ پہلے سے ہی دو لسانی ہیں یا دوسری زبان یا اس سے زیادہ کا مطالعہ کر رہے ہیں، تو آپ کچھ اضافی رقم کمانے کے لیے اپنی زبان کی مہارتیں استعمال کر سکتے ہیں۔ 1-800-ٹرانسلیٹ اور ورلڈ لنگو جیسی بہت سی کمپنیوں کو مختلف قسم کے دستاویزات، تعلیمی کاغذات، آڈیو فائلوں اور بہت سی چیزوں کو دوسری یا زیادہ زبانوں میں ترجمہ کرنے میں مدد کی ضرورت ہے۔

اگر آپ ان ڈیمانڈ زبانوں میں سے کسی ایک میں روانی رکھتے ہیں، تو جب آپ کے پاس فارغ وقت ہو تو آپ ترجمے کی خدمت فراہم کرکے کچھ رقم کما سکتے ہیں۔ آپ ٹرانسلیشن ایجنسیوں یا فری لانس سائٹس میں شامل ہو کر ترجمے کی نوکریاں تلاش کر سکتے ہیں۔ آپ کی مہارت کی بنیاد پر منتخب کرنے کے لیے مختلف قسم کی ترجمے کی نوکریاں ہیں۔ یہاں کچھ ویب سائٹس یا کمپنیاں ہیں جہاں آپ کو ترجمے کی نوکریاں مل سکتی ہیں۔

آن لائن سروے کرنا

طلباء تیزی سے پیسہ کمانے کے بہترین طریقوں میں سے ایک بامعاوضہ آن لائن سروے کرنا ہے۔ بہت ساری جائز سروے کمپنیاں یا سائٹیں ہیں جو آپ کو ان کی سائٹس کے ساتھ ایک اکاؤنٹ بنانے دیں گی۔ اگر آپ اس ڈیموگرافک کے مطابق ہیں جو سروے کو ہدف بنا رہا ہے، تو آپ غالباً اس سروے میں حصہ لینے کے اہل ہوں گے۔

ویب سائٹ ٹیسٹنگ نوکریاں

ویب سائٹ کے مالکان کو اکثر آپ جیسے لوگوں کی ضرورت ہوتی ہے کہ وہ اپنی سائٹس کی جانچ کریں تاکہ سائٹ کے مالکان کو ان کے استعمال کے مخصوص تجربے پر رائے دیں۔ ٹیسٹ میں عام طور پر 10-20 منٹ لگ سکتے ہیں۔ ویب سائٹ کے ٹیسٹرز ٹیسٹ کی پیچیدگی اور لمبائی اور نوکری کی پیشکش کرنے والی کمپنی کی بنیاد پر فی ٹیسٹ $10-$20 کمانے کا امکان ہے۔ ویب سائٹ ٹیسٹنگ کے کام کرنے کے لیے آپ کو مائیکروفون اور ویب کیم کی ضرورت ہو سکتی ہے۔ یہاں کچھ معروف سائٹس ہیں جو ویب سائٹ کی جانچ کی نوکریوں کی فہرست دیتی ہیں۔

ٹیوشن آن لائن

ایک طالب علم کے طور پر، 15+ معروف آن لائن ٹیوشن جابز ہیں جن میں آپ ایسے کلائنٹس کو تلاش کرنے کے لیے شامل ہو سکتے ہیں جن کے بارے میں آپ کو خاص طور پر جاننے والے مضامین میں ٹیوشن کی ضرورت ہے۔ یہ ایجنسیاں آپ کو آن لائن ٹیوٹر بننے کے لیے درخواست دینے دیں گی اور آپ کو ان طلبہ یا کلائنٹس سے جوڑیں گی جنہیں آپ کے علاقے یا مہارت کے شعبوں میں مدد کی ضرورت ہے۔ آپ یہ کام پارٹ ٹائم کر سکتے ہیں، بلوں کی ادائیگی کے لیے کچھ اچھی اضافی رقم کما سکتے ہیں۔

تعلیمی یا غیر تعلیمی مضامین میں ٹیوشن پیش کرنے کے لیے آپ کو اسکائپ اکاؤنٹ اور تیز رفتار انٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت ہوگی۔ یہاں کچھ ویب سائٹس ہیں جو آپ آن لائن ٹیوشن کی ملازمتیں تلاش کرنے کے لیے دیکھ سکتے ہیں۔

ٹیوٹر. کام

ٹیوٹر ویسٹا۔

ٹیوٹر زیلا

ٹیوٹرز ہوم

ہوم ورک ٹیوشن

آن لائن بازاروں پر اشیاء فروخت کرنا

طلباء نہ صرف اپنی پرانی چیزیں یا ناپسندیدہ چیزیں eBay اور دیگر بازاروں پر آن لائن فروخت کر سکتے ہیں بلکہ وہ اشیاء بھی بیچ سکتے ہیں جو انہوں نے خود بنائی ہیں۔ آپ سستی قیمتوں پر کسی دوسرے سپلائر یا اس سے زیادہ چیزوں کو بلک میں خرید سکتے ہیں اور انہیں زیادہ قیمتوں پر دوبارہ بیچ سکتے ہیں۔ آپ اپنی پرانی چیزیں آن لائن بیچ کر کچھ اضافی رقم کما سکتے ہیں۔ آپ کچھ بازاروں کے ذریعے صرف مخصوص اشیاء فروخت کر سکتے ہیں جبکہ دیگر آپ کو استعمال شدہ اور غیر استعمال شدہ چیزوں کی وسیع اقسام بیچنے دیتے ہیں۔ بشمول آپ کی اپنی مصنوعات، استعمال شدہ کپڑے، نصابی کتابیں، غیر استعمال شدہ گفٹ کارڈز، پرانی CDs، DVDs، اور بہت کچھ آن لائن اشیاء۔ آن لائن بازاروں کے ذریعے فروخت کریں جیسے

ای بے

ایمیزون

ایٹسی

تھریڈ اپ

فیس بک یارڈ سیل

مائیکرو جابز آن لائن کریں۔

طلباء کے لیے کچھ اضافی نقد رقم حاصل کرنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک یہ ہے کہ چھوٹے کاموں کو کرنا یا مائیکرو گیگ سائٹ پر کاروبار اور لوگوں کو چھوٹی خدمات پیش کرنا۔ ایسی بہت سی معروف مائیکرو جاب سائٹس ہیں جو آپ کسی بھی کام کو پوسٹ کرکے اپنی مہارتوں اور خدمات کی تشہیر کے لیے جوائن کر سکتے ہیں جو آپ کر سکتے ہیں یا سروس جسے آپ ہر کام یا فراہم کردہ سروس کے لیے ایک مقررہ رقم کے عوض فروخت کر سکتے ہیں۔ آپ مائیکرو گیگ سائٹس کو مختلف قسم کی فری لانس خدمات پیش کرنے یا اپنے کمپیوٹر کے ذریعے مختلف قسم کی نوکریاں کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ مختلف خدمات کے لیے مائیکرو گیگس کر سکتے ہیں جیسے

کمپنیوں اور لوگوں کے لیے لکھنا

مضامین، علمی مقالات وغیرہ میں ترمیم کرنا

ویب سائٹس ڈیزائن کرنا

لوگو ڈیزائن کرنا

ویڈیو ایڈیٹنگ

سوشل میڈیا مارکیٹنگ

سوشل میڈیا پروفائلز کو برقرار رکھنا

SEO خدماتکمپنیوں اور لوگوں کے لیے لکھنا

مضامین، علمی مقالات وغیرہ میں ترمیم کرنا

ویب سائٹس ڈیزائن کرنا

لوگو ڈیزائن کرنا

ویڈیو ایڈیٹنگ

سوشل میڈیا مارکیٹنگ

سوشل میڈیا پروفائلز کو برقرار رکھنا

SEO خدمات

یہاں تک کہ آپ سالگرہ کا مبارک گانا گانے کی پیشکش کر سکتے ہیں، اپنی مضحکہ خیز ویڈیوز بنا سکتے ہیں، اور دیوار سے باہر مزید کام کر سکتے ہیں۔ اپنے ممکنہ گاہکوں تک پہنچنے کے لیے اپنی صلاحیتوں کی مارکیٹنگ بہت ضروری ہے۔ پہلی نوکری پر اترنا ضروری ہے کیونکہ ایک کام جلد یا بدیر دوسری ملازمت کا باعث بنے گا۔ اگر کوئی کلائنٹ آپ کا کام پسند کرتا ہے اور اچھی رائے دیتا ہے، تو آپ مزید کلائنٹس کو راغب کر سکتے ہیں۔ آپ موجودہ کلائنٹس سے مزید آرڈر حاصل کر سکتے ہیں اگر وہ آپ کے پچھلے کام سے خوش ہوں۔ مقبول مائیکروگگ سائٹس میں شامل ہیں

Fiverr

گِگ بکس

فائیوسکویڈس

ٹین بکس

زیرک

ٹینر

SEO کلرک

ایمیزون مکینیکل ترک

 موٹیویشن کو کیسے جانیں اور ان کے انتظام کو کیسے سمجھیں

بلاگنگ

طلباء کے لیے کچھ اضافی نقد رقم حاصل کرنے کے لیے بلاگنگ ایک اچھا طریقہ ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کا کوئی پسندیدہ مشغلہ ہے، تو آپ صرف اس کے بارے میں مواد لکھ سکتے ہیں اور اپنا مواد دوسروں کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔ آپ کسی علمی مضمون یا اس سے زیادہ کے بارے میں بلاگ کرسکتے ہیں جس میں آپ کو اچھی معلومات ہے، یا اپنے بلاگ پر غیر تعلیمی موضوعات کے بارے میں لکھ سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کے بلاگ کو کچھ ٹریفک ملنا شروع ہو جائے، تو آپ اپنے بلاگ کو منیٹائز کرنے کے لیے متعدد طریقے استعمال کر سکتے ہیں۔

اگر آپ اپنے بلاگ پر مستقل بنیادوں پر معیاری پوسٹس لکھتے ہیں، تو آپ بہت سارے صارفین کو اپنے بلاگ کی طرف راغب کر سکیں گے۔ طلباء اپنے فارغ وقت میں بلاگ چلا سکتے ہیں اور اسے برقرار رکھ سکتے ہیں۔ ٹریفک کی مستقل مقدار والا بلاگ باقاعدگی سے ٹھوس ضمنی آمدنی حاصل کرسکتا ہے۔ شروع کرنے کے لیے

ایک ڈومین نام منتخب کریں جو آپ کے بلاگ سے متعلق ہو۔

اپنے بلاگ کو ایک معروف ڈومین رجسٹریشن کمپنی کے ساتھ رجسٹر کریں۔

اپنے بلاگ کو خود ڈیزائن کریں یا اسے کرنے کے لیے کسی فری لانس ویب ڈیزائنر کی خدمات حاصل کریں۔

ویب پر اپنی سائٹ شائع کرنے کے لیے ہوسٹنگ سروس خریدیں۔

مختلف مارکیٹنگ چینلز کا استعمال کرتے ہوئے اپنے بلاگ کو فروغ دیں۔

اپنے بلاگ کو منیٹائز کریں۔

طلباء کے آن لائن پیسہ کمانے کے طریقوں پر حتمی خیالات

آن لائن پیسہ کمانا طلباء کے لیے مکمل طور پر قابل عمل ہے۔ آپ کو صرف یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ جو بھی کام کرنا چاہتے ہیں، یا آپ جو خدمت پیش کرنا چاہتے ہیں، آپ اس میں اچھے ہیں۔ آن لائن یا اس سے زیادہ کام کرکے آن لائن پیسہ کما کر، طلباء اپنے طلباء کے قرضوں کی ادائیگی کر سکتے ہیں، بل ادا کر سکتے ہیں، مہنگا تحفہ خریدنے کے لیے بچت کر سکتے ہیں، اور کوئی دوسرا مالی مقصد حاصل کر سکتے ہیں۔

1 Comments

  1. I really like your blog post, it was quite an amazing and informative one, will recommend it to others and keep

    click here for More Information

    ReplyDelete

Post a Comment